![header_mei2019_2.jpg](https://data.maglr.com/2989/issues/24486/327822/assets/media/a2f619f3007a0c419fb1983897c649ef7ae99fcd3e1ff88e709cbc6245e99632.jpg)
![logo-one-color.png](https://data.maglr.com/2989/issues/24486/327822/assets/media/e131e334717681d28070b0edff9bbbd2c6dc379ec3d9af92907c73ebdcdd23c0.png)
Slim ondernemen in een digitale wereld
Magazine 05/2020
In dit nummer
![image.png](https://data.maglr.com/2989/issues/24486/327822/assets/media/3ce3bb7429a8e1fceda290978062760be30774050c67f2741deba2017c6746c4.png)
De nieuwe klant: digital first
Hoe speelt u in op de veranderende noden van de klant op het vlak van dienstverlening en interactie?
![image_1.png](https://data.maglr.com/2989/issues/24486/327822/assets/media/6eb9d06925881656b066e41aa26a348ab807aa01a91b15ecc598dc9d68349d5c.png)
Geen promo maar emo
Wanneer de klant zelf zijn favoriete contactkanaal kan kiezen, versterkt dat zijn emotionele band met het merk.
![image_2.png](https://data.maglr.com/2989/issues/24486/327822/assets/media/1ed74913917332be40bd7052d921f36eaed7f70068c3fa8b7b48097c61a8c0e2.png)
Revolutie in communicatie
Dominique Buyse laat u kennismaken met een nieuwe vorm van bedrijfscommunicatie waarbij engagement een prominente rol speelt.
![image_3.png](https://data.maglr.com/2989/issues/24486/327822/assets/media/29f31459121ab3ef70815c82eb532b4766b45b2609a2db8953fe349ea9b328a3.png)
Creatieve oplossingen voor coronacrisis
Beersel lanceerde 0800-nummer om zorgbehoevenden te ondersteunen en op één week tijd zorgde Krëfel ervoor dat het callcenter 100% van thuis uit operatief was.
![image_4.png](https://data.maglr.com/2989/issues/24486/327822/assets/media/c0b40c91ef0147de94696fd4cec9a2f178c93c8b7ee82e48f935b8dc26de1147.png)
Technologie en gezondheid, een match
Wist u dat de invloed van slimme technologieën op de e-gezondheidszorg enorm is?
![image_5.png](https://data.maglr.com/2989/issues/24486/327822/assets/media/be282e13b9301d01de96354f48e33a0c89d134d1f228c108a5f2fd0abb20312e.png)
Dilemma van de maand
Digitale wijzigingen communiceren aan werknemers: stap voor stap of volledige transparantie?
digital world
Emotion in a
![logo-one-color.png](https://data.maglr.com/2989/issues/24486/327822/assets/media/0299a751e755c7c4a7911f8ecf6d297d02a240a3fc65e4e7e6c3ff280ae51e6e.png)
Slim ondernemen in een digitale wereld
Magazine 05/2020
![img-cover-2_1.jpg](https://data.maglr.com/2989/issues/24486/327822/assets/media/530ccfd274fd1bb959bdfe3dd0743226eb0d4c7f3d753fab0035a76ef166e19b.jpg)
Emotion in a
digital world
5 tips van prof. Verbruggen
In dit nummer
![image.png](https://data.maglr.com/2989/issues/24486/327822/assets/media/3ce3bb7429a8e1fceda290978062760be30774050c67f2741deba2017c6746c4.png)
De nieuwe klant: digital first
Hoe speelt u in op de veranderende noden van de klant op het vlak van dienstverlening en interactie?
![image_1.png](https://data.maglr.com/2989/issues/24486/327822/assets/media/6eb9d06925881656b066e41aa26a348ab807aa01a91b15ecc598dc9d68349d5c.png)
Geen promo maar emo
Wanneer de klant zelf zijn favoriete contactkanaal kan kiezen, versterkt dat zijn emotionele band met het merk.
![image_2.png](https://data.maglr.com/2989/issues/24486/327822/assets/media/1ed74913917332be40bd7052d921f36eaed7f70068c3fa8b7b48097c61a8c0e2.png)
Revolutie in communicatie
Dominique Buyse laat u kennismaken met een nieuwe vorm van bedrijfscommunicatie waarbij engagement een prominente rol speelt.
![image_3.png](https://data.maglr.com/2989/issues/24486/327822/assets/media/29f31459121ab3ef70815c82eb532b4766b45b2609a2db8953fe349ea9b328a3.png)
Creatieve oplossingen voor coronacrisis
Beersel lanceerde 0800-nummer om zorgbehoevenden te ondersteunen en op één week tijd zorgde Krëfel ervoor dat het callcenter 100% van thuis uit operatief was.
![image_4.png](https://data.maglr.com/2989/issues/24486/327822/assets/media/c0b40c91ef0147de94696fd4cec9a2f178c93c8b7ee82e48f935b8dc26de1147.png)
Technologie en gezondheid, een match
Wist u dat de invloed van slimme technologieën op de e-gezondheidszorg enorm is?
![image_5.png](https://data.maglr.com/2989/issues/24486/327822/assets/media/be282e13b9301d01de96354f48e33a0c89d134d1f228c108a5f2fd0abb20312e.png)
Dilemma van de maand
Digitale wijzigingen communiceren aan werknemers: stap voor stap of volledige transparantie?