Slim ondernemen in een digitale wereld
Magazine 05/2020
In dit nummer
De nieuwe klant: digital first
Hoe speelt u in op de veranderende noden van de klant op het vlak van dienstverlening en interactie?
Geen promo maar emo
Wanneer de klant zelf zijn favoriete contactkanaal kan kiezen, versterkt dat zijn emotionele band met het merk.
Revolutie in communicatie
Dominique Buyse laat u kennismaken met een nieuwe vorm van bedrijfscommunicatie waarbij engagement een prominente rol speelt.
Creatieve oplossingen voor coronacrisis
Beersel lanceerde 0800-nummer om zorgbehoevenden te ondersteunen en op één week tijd zorgde Krëfel ervoor dat het callcenter 100% van thuis uit operatief was.
Technologie en gezondheid, een match
Wist u dat de invloed van slimme technologieën op de e-gezondheidszorg enorm is?
Dilemma van de maand
Digitale wijzigingen communiceren aan werknemers: stap voor stap of volledige transparantie?
digital world
Emotion in a
Slim ondernemen in een digitale wereld
Magazine 05/2020
Emotion in a
digital world
5 tips van prof. Verbruggen
In dit nummer
De nieuwe klant: digital first
Hoe speelt u in op de veranderende noden van de klant op het vlak van dienstverlening en interactie?
Geen promo maar emo
Wanneer de klant zelf zijn favoriete contactkanaal kan kiezen, versterkt dat zijn emotionele band met het merk.
Revolutie in communicatie
Dominique Buyse laat u kennismaken met een nieuwe vorm van bedrijfscommunicatie waarbij engagement een prominente rol speelt.
Creatieve oplossingen voor coronacrisis
Beersel lanceerde 0800-nummer om zorgbehoevenden te ondersteunen en op één week tijd zorgde Krëfel ervoor dat het callcenter 100% van thuis uit operatief was.
Technologie en gezondheid, een match
Wist u dat de invloed van slimme technologieën op de e-gezondheidszorg enorm is?
Dilemma van de maand
Digitale wijzigingen communiceren aan werknemers: stap voor stap of volledige transparantie?