Change

is coming

Het bedrijfsleven staat voor nooit geziene uitdagingen. De coronacrisis doet ons met z’n allen nadenken over onze bedrijfsstructuur, zonder de klanten uit het oog te verliezen. Tegelijkertijd biedt deze verandering ook opportuniteiten. Bedrijven die reeds kozen voor digitalisering, blijken nu voorsprong te hebben in het garanderen van continuïteit. Thuiswerken is plots de norm, waarbij we onze way of working moeten aanpassen. Gezien de gegeven situatie heeft ons redactiecomté ingezet op een digitaal magazine, hiervoor ontwikkelden we een platform dat de stijl van ons magazine behoudt. Wij willen jullie, onze lezer en onze trouwste klanten, nog steeds op de hoogte houden van veranderingen binnen de digitale business. En laat interactie op maat van de klant net een topic zijn in dit online magazine. De nieuwe generatie prospects is opgegroeid in een digitale wereld. Hoe speelt u daarop in? Niet elke klant springt tegen dezelfde snelheid in het digitale verhaal mee. Ontdek unieke getuigenissen van onze interne en externe experts en doe inspiratie op. Veel leesplezier!

BART VAN DEN MEERSCHE Chief Enterprise Market Officer Proximus