Tijd voor een

nieuw hoofdstuk

Met ons strategische plan #inspire2022 hebben we de ambitie ons te positioneren als de Europese referentie voor de netwerken van de nieuwe generatie. We zetten daarbij voluit in op glasvezel en 5G. Daarnaast willen we de vertrouwde partner zijn voor onze professionele klanten in hun digitale transformatie.

Nieuwe technologie raakt almaar meer verweven met ons dagelijks leven. Tania Pittoors en Jan Van Acoleyen – de hr-leiders van KPMG en Proximus – geven in dit magazine uitgebreid hun visie op leven en werken in een digitale maatschappij.

Dat we daarbij best af en toe ook even een stap opzij zetten, leren we uit ‘Rust voor je brein’, het boek van stressexpert Luc Swinnen. We mogen niet vergeten om tijd te maken voor ons offline-brein, om te mijmeren, te dagdromen of even tot rust te komen.

Het is trouwens de laatste keer dat ik me langs deze weg tot u richt. Na tien boeiende jaren bij Proximus is het straks tijd voor iets anders. Maar ik blik vooral met fierheid terug. We hebben alle troeven in handen om succesvol te zijn en te blijven. Dit magazine biedt u een pak inspiratie bij dit alles.

BART VAN DEN MEERSCHE Chief Enterprise Market Officer Proximus